Med OneStop Reporting kan du træffe de rigtige beslutninger baseret på data - og ikke mavefornemmelse.
OneStop Reporting giver dig den indsigt, som du skal bruge til at kunne træffe de rigtige beslutninger. Du får altid et opdateret overblik over virksomhedens data, når som helst og hvor som helst.
Vælg selv dit detaljeringsniveau - fra helt overordnet og ned til mindste detalje på den enkelte transaktion.
Med dashboardet får du hurtig adgang til virksomhedens nøgletal.
Data præsenteres med visuelle grafer, der gør det nemt at forstå informationen og følge udviklingen i virksomheden. Du kan vælge mellem et stort sæt standardrapporter eller tilpasse og skræddersy præcis de rapporter, du har brug for. Rapporterne kan nemt deles med slutbrugerne, så de også får opdateret data, når de har brug for det.
Du kan hurtigt sammensætte dine egne rapportpakker og tilføje kommentarer til de rapporter, du trækker, inden du deler dem med andre.
Opsæt automatisk afsendelse af rapporter til foruddefinerede modtagere. På denne måde deler du effektivt information med dine kollegaer. Del for eksempel ugens salgsstatus hver fredag!
Budgettering
Se fremad med detaljerede budgetter baseret på historiske data.
Få kontrol over dine nøgletal i realtid og tag korrigerende handlinger, når det er nødvendigt. Du kan definere indtægter, omkostninger og investeringer og allokere dem til afdelinger og projekter. Dette giver et overskueligt overblik over økonomiske mål og ressourceallokeringen.
Du kan skræddersy dine helt egne budgetrapporter, så du kan køre budgetprocesser på lige det du vil, på en effektiv og pålidelig måde, som hjælper dig med at træffe de rigtige strategiske beslutninger.
Med Onestop Reporting kan du tilpasse forskellige adgangsniveauer for forskellige medarbejdere. Det betyder, at hver bruger kun har adgang til de oplysninger, de har brug for for at udføre deres job korrekt. Gå helt ned på bruger- eller rolleniveau, og uddelleger rettigheder til den enkelte bruger.
Dette hjælper med at sørge for at din virksomheds data tilgås af de helt rigtige brugere, men sammentidig kan en sælger selv se sine egne salgstal let.
Med OneStop Reporting kan du se lige netop de tal som du gerne vil se. Opsæt dine helt egne rapporter med visuelle grafer eller farvekoder, helt ligesom man ville i Excel.
Med OneStop Reporting kan du uden besvær udforme rapporter, der opfylder dine specifikke forretningsbehov. Du behøver ikke længere at stole på generiske rapporter, der ikke helt passer til din virksomheds unikke krav.
Træf beslutninger baseret på data i stedet for mavefornemmelser. OneStop Reporting kommer med en masse stærke standardrapporter, hvor du vælger lige de rapporter som passer til din virksomhed.
I vores rapporter kan du blandt andet få et godt overblik over din virksomheds nøgletal samt sammenligne tallene med dine budgetter. Derudover kan du lave dine egne rapporter, så de tal du ser, er skræddersyet til dit behov.
OneStop Reporting henter automatisk data fra økonomisystemet, så alle informationer samles et sted, så du altid har et komplet opdateret overblik over hele virksomheden.
OneStop Reporting vil automatisk generere visuelle og forståelige rapporter, der giver både ledelse og medarbejdere mulighed for at arbejde mere effektivt, samarbejde bedre på tværs af teams og afdelinger samt basere beslutninger på indsigt istedet for mavefornemmelse.
Adam Brandgaard
Product Manager
+45 29 92 33 24
adam.brandgaard@visma.com